De tweede door Vitis Welzijn georganiseerde editie van Beursvloer Westland donderdag 11 oktober in de Priva Campus in De Lier was wederom een groot succes, ook voor de Kikkeropfleurdoos. Vrijwilligersorganisaties presenteerden zich aan deelnemende bedrijven met als doel een match te realiseren bestaande uit een prestatie door bedrijven in ruil voor een tegenprestatie door vrijwilligers. Hoewel er minder deelnemers waren dan vorig jaar, werden er toch meer matches gerealiseerd.

Voorzitter Marleen Reukema en PR adviseur Nelly van Veldhoven wisten opvallend gekleed in gele Kikkeropfleurdoos-promotieshirts – een match van vorig jaar met Fill Schoonmaakgroep – weer vijf mooie matches in de wacht te slepen.

Opvallend is de match waar meerdere partijen een bijdrage aan leveren: Bakkerij Paul Schalke gaat chocolade kikkertjes verkopen, waarvan een deel van de opbrengst ten goede komt aan de Kikkeropfleurdoos. In de verpakkingskoker komt een kaartje met een QR-code (Quick Response Code) waarmee smartphones snel en gemakkelijk via de website informatie over de Kikkeropfleurdoos kunnen krijgen. Zowel het kaartje – met uitleg over deze match die via Vitis Welzijn op de Beursvloer Westland tot stand is gekomen – als de QR-code worden vervaardigd door Nadorp Communicatiemakers, de 3e partij in deze match. Bovendien wordt ook in de nieuwsbrief van de bakkerij aandacht aan ons goede doel besteed.

We zijn verder blij met de match met De Goede Nieuwsbrief (DGN) die in de maandelijkse digitale nieuwsbrief aandacht aan onze stichting gaat besteden, de match met Ruud van Zwet fotografie, die aanbiedt foto’s te maken voor de website www.kikkeropfleurdoos.nl en de match met GJ Personeelsdiensten die een bijdrage gaat leveren aan de bidon die in de Kikkeropfleurdoos komt en op de website www.gjpersoneelsdiensten.nl de Kikkeropfleurdoos gaat positioneren als goede doel dat zij ondersteunen.

Buiten het officiële traject via de notaris om zijn er nog contacten gelegd met Tennisschool Burgersdijk die sympathie voor ons goede doel heeft getoond en onderzoekt of sponsoring van witte fleece sokken mogelijk is en heeft Lions aangegeven ons goede doel in gedachten te houden voor volgend jaar.

Succes Kikkeropfleurdoos op Beursvloer Westland – 17 oktober 2012