Bakkerij Paul Schalke verkoopt sinds kort chocolade kikkertjes waarvan een deel van de opbrengst ten goede komt aan de Kikkeropfleurdoos. In de verpakkingskoker zit een kaartje met daarop het logo, de website en de QR-code (Quick Response Code) van de Stichting Kikkeropfleurdoos. Met de QR-code kan op smartphones snel en gemakkelijk de website van de Kikkeropfleurdoos geopend worden.

Zowel het kaartje als de QR-code zijn gesponsord én vervaardigd door Nadorp Druk Communicatiemakers.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOp 22 maart vond de overdracht van de QR-code plaats in Bakkerij Schalke in Naaldwijk in aanwezigheid van Nelly van Veldhoven-Vollebregt, ambassadeur, en Marleen Reukema, voorzitter van Kikkeropfleurdoos. “We vinden het heel bijzonder dat deze ondernemers ons op deze manier kunnen helpen om onze activiteiten meer bekendheid te geven en te steunen. En dat alles dankzij de contacten die wij hebben kunnen leggen tijdens de tweede, door Vitis Welzijn georganiseerde Beursvloer Westland waar deze match een bijzondere vermelding kreeg!”

 

QR-code KikkeropfleurdoosQR-code KikkeropfleurdoosQR-code KikkeropfleurdoosQR-code KikkeropfleurdoosQR-code Kikkeropfleurdoos

QR-code en chocolade kikkers voor Kikkeropfleurdoos – 25-03-2013